Co to jest Outsourcing? Definicja…

Zacznijmy od tego – czym właściwie jest outsourcing informatyczny? Na czym polega podobna działalność? IT to skrót określający technologię informacyjną. Usługi IT oznaczają więc realizację szerokiego zakresu działań powiązanych między innymi z urządzeniami komputerowymi, wykorzystywanymi w pracy z programami i aplikacjami czy witrynami www. Outsourcing z kolei to pojęcie oznaczające powierzenie konkretnych obowiązków specjalistom/firmom zewnętrznym.
 


Czy warto? Jakie są korzyści?

Co sprawia, że outsourcing usług IT jest dzisiaj tak często wykorzystywany? Naturalnie, duże znaczenie ma po prostu wygoda – firmy mogą korzystać z usług świetnie przygotowanych specjalistów, którzy z racji tego, że skupiają się głównie na zagadnieniach powiązanych z IT, posiadają często ogromne doświadczenie. Ponadto, klienci mają możliwość określić budżet oraz zakres usług, jakie ich interesują, co pozwala na szybkie ustalenie zadowalającej formy współpracy. Korzyści outsourcingu IT są więc bardzo duże, klienci natomiast czują, że znajdują się pod opieką profesjonalistów.

…hmm a konkretnie jakie korzyści?

zyski finansowe, gdyż usługa ta jest tańsza niż zatrudnienie informatyka na pełen etat,
większe możliwości uzyskania pomocy ze względu na dostęp do wielu kompetentnych specjalistów, posiadających umiejętności w różnych dziedzinach obsługi systemów komputerowych.


Software i hardware

Nie wiesz jakiego oprogramowania użyć? Nie wiesz jakich licencji potrzebujesz, aby Twoja firma działała legalnie? Możesz liczyć na naszą pomoc!
profesjonalny zespół pomoże Ci dobrać odpowiedni hardware, który będzie zgodny z Twoimi wymaganiami i kompatybilny z obecną infrastrukturą


Co oferujemy…


Administracja serwerami Windows

  • Serwery plików
  • Serwery wydruków
  • Serwery Active Directory
  • Serwery WWW oparte na IIS
  • Serwery baz danych MS SQL
  • Serwery baz danych Topspeed ODBC


Serwis i utrzymanie

  • Konfiguracja urządzeń sieciowych (router, firewall, switch)
  • Konfiguracja sieci LAN, WAN, WiFi

  • Integracja sieci LAN z infrastrukturą innych sieci (VPN)

  • Utrzymanie sprzętu komputerowego (serwis)

  • Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów)
  • Szybką reakcję na awarie i usterki z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenia

  • Instalację nowych komputerów w firmie


Jakie są koszty? Co warto wiedzieć?

Nasza oferta obsługi informatycznej przygotowana jest pod kątem małych i średnich przedsiębiorstw. Posiadamy różne warianty rozliczania pozwalające dopasować umowę do Państwa potrzeb.

STANDARD

99PLN/h

Helpdesk
Serwis
Czas reakcji 24 h od zgłoszenia

          Kliknij i dowiedz się więcej

RAMOWA

Ryczałt

Helpdesk
Serwis
Czas reakcji do 24 h od zgłoszenia

           Kliknij i dowiedz się więcej

BUSINESS

Ryczałt

Helpdesk
Serwis
Czas reakcji 12 h od zgłoszenia

         Kliknij i dowiedz się więcej


…jesteś na dobrej drodze 🙂